WWW.SAYHAT.NET       TREATMENT WITH GAURANTY       Whats App: +923006397500     Tel: 0300-6397500       Mobile web: M.SAYHAT.NET
: اس ویب سائیٹ میں موجود تمام تر ادویات عمرانیہ دواخانہ کی تیار کردہ ہیں اور یہ آپکو عمرانیہ دواخانہ،ملتان اللہ شافی چوک سے ہی ملیں گی نوٹ: نیز اس ویب سائیٹ میں درج نسخہ جات کو نہایت احتیاط سے بنائیں اور اگر سمجھ نہ لگے تو حکیم صاحب سے مشورہ صرف جمعہ کے روز مشورہ کریں اور اگر نسخہ بنانے میں کوئی کوتاہی ہو جائے تو اس کی تمام تر ذمہ داری آپ پر ھو گی۔
Welcome to the Sayhat.net The Best Treatment (Name Of Trust and Quailty معیار اور بھروسے کا نام صحت ڈاٹ نیٹ)

13.3.16

منسل. زرنیخ احمر. منقیٰ. مویز. زبیب الجبل

Copy Rights @DMAC 2016 
 www.sayhat.net
منسل ’’زرنیخ احمر‘‘
Red Sulphuret Of Arsenic

دیگرنام۔
عربی میں زرنیخ احمر،ہندی میں منسل بنگلہ میں من چھال سندھی میں من چھر اور انگریزی میں ریڈ سلفریٹ آف آرسنک ۔
ماہیت۔
گندھک کی مانندمگر سرخ رنگ کی ایک معدنی چیز ہے۔جس میں خفیف سی بو رنگ سرخ اور ذائقہ پھیکاہوتاہے۔
مزاج۔
گرم خشک ۔۔۔درجہ چہارم 
استعمال۔
اس کالپ خشک و تر خارش کا ازالہ کرتاہے۔چنانچہ بڑی سرخ مرچ مع ڈنڈی ایک عدد پاؤ بھر تیل سرسوں میں جلاکر مرچ سرخ نکال کر منسل دو تولہ باریک کھرل کرکے ملاکر تین دن متواتر مالش کرنے سے خارش دار وغیرہ دفع ہوجاتی ہے۔منسل اگرچہ غیرسمی سے اگرچے اس کا مزاج درجہ چہارم  میں گرم وخشک ہے اور اسے میں آرسنک پایاجاتاہے۔لٰہذا اس کا کھانا منع ہے۔مگرمستندطبیب کے مشورے سے استعمال کیاجاسکتاہے۔
Copy Rights @DMAC 2016 
 www.sayhat.net
منقیٰ ’’مویز‘‘زبیب الجبل
Raisins
دیگرنام۔
عربی میں زبیب الجبل ،فارسی میں مویز سندھی میں داکھ ہندی میں منکا اور پنجابی میں منقیٰ کہتے ہیں ۔
ماہیت۔
مویز جس کو عرگ عام میں منقی ٰ کہتے ہیں یہ دراصل دھوپ میں خشک شدہ انگور ہے اور عام انگور سے بڑااوراندرسے بیج ہوتے ہیں ۔اس کو خشک ہونے پرمویز منقیٰ کہتے ہیں ۔چھوٹے انگور کو جب خشک کرلیایا بیل پر خشک ہوجاتاہے۔تو اس کو کشمش کہتے ہیں ۔
مقام پیدائش۔
پاکستان کشمیر افغانستان اورہندوستان ۔
مزاج۔
گرم تر۔۔۔درجہ اول۔
افعال۔
کیثرالقداء ،منضج ،غلیظ ،مفتح سدد ملین شکم ،محلل،جالی ،مقوی معدہ و آمعاء و جگر ،محرک باہ ،مسمن بدن ۔
استعمال۔
جن مریضوں کو عام غذا نہ دینی ہو ۔انکوغذ ا نکے قائم مقام صرف منقیٰ کھلائی جاتی ہے۔اس کو اخلاطہ غلیظ کے نضج دینے کے لئے امراض باردیہ بلغمیہ وسوداویہ میں دیگر ادویہ منضجہ کے ہمراہ نقوعاًپلایاجاتاہے۔ادویہ مسہل میں شامل کرنے سے ان کے فعل کی اعانت کرتی ہے۔
تلین کے لئے بادیان کے ہمراہ بصورت شیرہ دیتے ہیں ۔اس کا بیج دور کرکے استعمال کریں ۔بریاں کرکے گرم گرم کھلاناکھانسی کے لئے مفیدہے۔دائمی قبض میں اس کو کھلایاجاتاہے۔معدہ وجگر کوطاقت دینے کے لیے مفیدہے۔نیز معدہ ہ آمعاء کے زخموں کو صاف کرنے کے لئے کھلایاجاتاہے۔کھانسی میں منہ میں رکھ کر چوستے  ہیں ۔اور مقوی باہ قرص یامعجون میں استعمال کرتے ہیں ۔یہ مسمن بدن بھی ہے۔
پہلے زمانے میں جب کیپسول نہیں ہوتے تھے ۔تو زہریلے جوہر مثلاًجوہر منقیٰ جوہر رس کپور اور جوہرسنکھیاوغیرہ مویز کا دانہ نکال کر اس میں بند کرکے کھلایاجاتاتھا۔تاکہ وہ حلق میں خراش یا آبلے پیدانہ کرسکے ۔
استعمال بیرونی ۔
اورام کونضج دینے اورتحلیل کرنے کے لئے طلاًء مستعمل ہے ۔جالی معدہ و آمعاء ہونے کے علاوہ جالی قروح بھی ہے ۔چنانچہ قروح خبیثہ وغیرہ میں طلاًء استعمال کیاجاتاہے۔اکثراطباء پہلے اور آج بھی اس کو حب یا قرص بنانے میں استعمال کرتے ہیں ۔
نفع خاص۔
کیثرالقدا ،امراض بلغمیہ ۔
مضر۔
گردے کے لئے ۔
مصلح۔
سکنجین اور خشخاش۔
بدل۔
کشمش۔
مقدارخوراک۔
نوسے گیارہ دانے ۔
طب نبویﷺ اورمنقہ
حضرت تمیم الداریؓ نے نبی کریم ﷺ کی خدمت میں منقہ کا تحفہ پیش کیا۔اپنے ہاتھوں میں لے کر انہوں نے فرمایا۔۔۔اسے کھاؤ کہ یہ بہترین کھاناہے۔یہ تھکن کو دورکرتاہے۔غصہ کوٹھنڈا اور اعصاب کو مضبوط کرتاہے۔سالن کو خوشبودار بناتابلغم کو نکالتااورچہرے کی رنگت کونکھارتاہے۔دوسری روایت جوکہ حضرت علی ؑ سے ہے۔اس میں یہ اضافہ ہے کہ یہ سانس کو خوشبودار کرتاہے۔اورغم کودورکرتاہے۔(ابونعیم )

No comments:

Post a Comment